Elektrická saunová kamna - EOS 46.U Compact
Popis
Skrytý topidlo EOS 46.U je vhodné pro rodinné sauny i hotelové sauny. Vnitřní i vnější plášť je kompletně vyroben z vysoce kvalitní oceli.
- Volně stojící topidlo pro rodinné a hotelové sauny
- Vnitřní i vnější plášť kompletně vyroben z vysoce kvalitní oceli
- Spodní deska v provedení odkapávací misky
- Kamenný koš s nálevnou miskou přes celou šířku ohřívače
- Infuzní trychtýř s 1m silikonovou prodlužovací hadicí a 6m silikonovým připojovacím kabelem
- Nerez.
Ovládací panel ohřívače se kupuje samostatně. Ovládací panely vhodné pro tento ohřívač: Econ D1 , Econ D2 , Econ D3 , Emotec D.
Rozsah dodávky zahrnuje:
- Trychtýř na vodu s 1m hadicí.
- Ochranná mřížka krytu.
- 6m připojovací kabel 5 x 1,5 mm² .
Kameny se kupují samostatně.
Technické údaje:
Model | Výkon, kW | Velikost sauny, m³ | Kapacita kamene, kg | Hmotnost bez kamenů, kg | Minimální velikost přívodu a výstupu vzduchu cm | Rozměry mm | ||
šířka | hloubka | výška | ||||||
EOS 46.U Compact 6.0 | 6 | 6 - 8 | 10 | 19 | 35 × 4 | 920 | 200 | 870 |
EOS 46.U Kompaktní 7.5 | 7,5 | 7 - 10 | 10 | 20 | 35 × 5 | 920 | 200 | 870 |
Technical specification
- Záruka (rok) 2
- země výroby Německo
- Řídící jednotka Bez kontroly
- Výkon (kW) 6 / 7.5
- Doporučená velikost sauny (m³) 7 - 10
- Rozměry šířka (mm) 920
- Rozměry výška (mm) 870
- Rozměry hloubka (mm) 200
- Kapacita kamene max. (kg) 10
- váha (kg) 19/20
- Napájecí napětí, fáze 400 V 3N AC
- Pojistka A 3 x 16
- Bezpečná vzdálenost od horní plochy ke stropu min. (mm) 1030
Instrukce
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.