Hydromasážní bazén SPA RECHARGE
Popis
Kulatý lázeňský bazén klasického stylu až pro 5 osob. Masážní sedadla jsou tvarována tak, aby poskytovala extra pohodlí a nabízela prostor pro osoby všech výšek.
Recharge Massage Pool je také vybaven exkluzivním hybridním ohřevem ™, jedinečnou inovací, ve které proud vody generuje teplo, díky čemuž je tato vířivka energeticky efektivní a hospodárná.
Technická data:
- Počet míst k sezení: 7 ks.
- Obsah vody: 1340 litrů.
- Hmotnost bez vody: 220 kg.
- Hmotnost s vodou: 1560 kg.
- Materiál pouzdra: Aristech® Acrylic s vinylesterem a polyesterem.
- Syntetická bezúdržbová skříň.
- Odnímatelné boční lišty: 4 ks.
- Vnější povrchová úprava: Syntetika.
- Odolný nosný systém: Syntetický.
- Everlast™ Plný základní materiál: Syntetika.
- Uretanová izolace s vysokou hustotou.
Funkce:
- Systém měkké vzduchové masáže.
- Tvarované měkké polštáře hlavy: 1 ks.
- Systém vnitřního osvětlení StarBrite LED.
- Venkovní bazénové rohy s LED osvětlením: 2 ks.
- Aromaterapeutický systém.
- Ozonizační systém.
- Vysoce účinná dvojitá vnější izolace.
- 5/4 extrémně účinné zastřešení bazénu odolné vůči chůzi.
Vodní systém:
- Počet masážních trysek: 61 ks.
- Vodní trysky, Nerezová ocel: 46 ks.
- Vzduchové masážní trysky: 14 ks.
- Vzduchový regulační ventil: 1 ks.
- Filtr / Filtrační plocha: (1 ks) / 4,65 m2.
- Z boku je obsluhován vysoce výkonný skimmer (filtr).
- Spodní a vnější žebřík: 1 ks.
- Sací trysky Hi Flow Water: 2 ks.
- 5 ”Masážní trysky, směrové, rotační a pulzní: 3 ks.
- 3”Směrové trysky: 26 ks.
- 2 "Směrové trysky: 18 ks.
- Ozonová tryska: 2 ks.
Elektrický systém:
- Napětí: 230V.
- Ampér: 16
- Plnoprůtokový elektrický ohřívač: 3 kW
- Řídicí systém: Balboa GS510DZ
- Osvětlení (18 ks. X barevných LED)
- Ovládací panel: Balboa VL801D, na krytu bazénu.
Technical specification
- Počet míst 7 ks.
- Výška, mm 850
- Průměr (mm) 2000
- Hmotnost 220
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.