Keramické kameny KERKES
Popis
Mezi obvyklé kameny saunové pece patří nečistoty, které se vlivem žhavého odporu uvolňují do vzduchu v sauně. Kámen lehčí a rozpadá se, ztrácí tepelnou vodivost a písek bude padat na podlahu. Doba nahřívání sauny se prodlužuje. Kameny se musí vyměnit! Proto je stále oblíbenější vybavovat firemní sauny kameny do saunových pecí KERKES. Pečlivě vyrobené keramické pecní kameny zaručují jedinečnou saunu. Čistá speciální keramická buničina, která se spaluje při teplotě vyšší než 1300 ºC, je odolná proti tepelným šokům a nedrolí se ani neuvolňuje do vzduchu sauny žádné nebezpečné plyny. Můžete si užít čistou, relaxační a příjemnou saunu. Kameny do saunové pece Kerkes vydrží v domácnosti téměř věčně. Jakmile jsou kameny správně nainstalovány, saunová pec nebude vyžadovat žádnou údržbu kamenů. 20 kg.
Kameny ve tvaru Tetra
Existují dvě velikosti pecních kamenů ve tvaru tetra – velké a malé. Kameny ve tvaru tetra se používají jako horní kameny ve všech saunových pecích. Oheň nebo proudění vzduchu v saunové peci je regulováno tloušťkou povrchové kamenné vrstvy. Povrchová konstrukce kamene ve tvaru tetra zaručuje intenzivní teplo.
Kameny ve tvaru koule
Kameny ve tvaru koule se používají v saunových pecích na dřevo a v pecích, které mají hlubokou dutinu pro kameny. Kameny ve tvaru koule zlepšují proudění vzduchu v troubě. Kontaktní plocha s červeně zářícím kovem / topným odporem je malá a proto teplo v saunové peci lépe proudí. Průměr kamenů ve tvaru koule je přibližně 50 mm, 60 mm, 80 mm nebo 95 mm.
Kameny meziprostorového odporu
Meziprostorové kameny se používají mezi odpory v elektrických saunových pecích k podpoře odporů. Tvar kamenů zabraňuje jejich příliš těsnému uložení. Tloušťka meziprostorového rezistoru závisí na mezeře rezistoru. Průměr mezikamenů je přibližně 25 mm, 35 mm, 40 mm nebo 50 mm.
Technical specification
- váha (kg) 20
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.