Kombinovaná saunová kamna - MISA LAAVU 12 kW
Kód produktu: 7507

Kombinovaná saunová kamna - MISA LAAVU 12 kW

Tento produkt momentálně nemáme

Dodací lhůta
Výrobek může mít mírně odlišný střih nebo barvu než na obrázku.

Kombinace elektrického ohřívače a krbových kamen

Elektricky ovládaná kamna LAAVU a kombinovaná saunová kamna LAAVU vytápěná buď elektřinou nebo dřevem. Šetrné k životnímu prostředí s nižší spotřebou energie v kombinaci s měkkou a rovnoměrnou párou. Saunová kamna Laavu mají nadčasový design. Výšku saunové lavice lze snadno snížit nebo dokonce úplně odstranit, protože povrch produkující páru dosahuje téměř k podlaze, což umožňuje prohřátí sauny od podlahy až ke stropu. Interiér kamen LAAVU má prozkoumanou a patentovanou technologii, která zajišťuje dlouhá životnost a účinnost kamen a tím jsou saunová kamna LAAVU ekologická. Známá akumulační charakteristika mastku spolu s neobvykle velkou kamennou hmotou saunu po použití účinně vysuší a odstraní případné vlhké problémy, jako je plíseň. Elektrická saunová kamna LAAVU lze jednoduše nahřát otáčením knoflíku nebo si můžete vybrat kombinovaná saunová kamna LAAVU vytápěná elektřinou nebo dřevem. Speciální saunový kámen LAAVU, mastek, je bezkonkurenční v akumulaci tepla a zajišťuje osvěžující, měkkou a příjemnou páru pro vaši saunu. Saunová kamna LAAVU se rychle zahřejí s nízkou spotřebou energie a dřeva.

Kameny nejsou součástí!

  • Záruka (rok) 2
  • Výkon (kW) 12
  • Doporučená velikost sauny (m³) 10 - 18
  • Rozměry šířka (mm) 1030
  • Rozměry výška (mm) 970
  • Rozměry hloubka (mm) 460
  • Kapacita kamene max. (kg) 84

Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.

Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.

Doručení je vždy k dispozici.

Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.

Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.

Doba dodání na webu je přibližná.

Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.

Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.

NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.


Ceny doručení domů

Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.

Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).

Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.

Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.

 

Sběr zboží

Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.

Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.

Vrácení zboží

U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.

Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:

1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.

2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.

3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]

NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.

Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.

Související produkty

Podobné produkty