Ochranná lišta krytu EOS
Popis
V případě položení předmětu na ochrannou lištu krytu (např. zapomenutý ručník), lišta se ohne a ohřívač se nemusí spustit nebo se přeruší ohřev. Jakmile je objekt odstraněn, operace bude automaticky pokračovat.
Systém se skládá z nerezové kolejnice (rám), kovového pouzdra (antracitová úprava) s integrovaným vypínacím mechanismem.
Pro instalaci na stěnu sauny nad topidlo. Díky pěti různým velikostem lišt je systém vhodný pro všechny ohřívače EOS. Snadno se instaluje a připojuje. U některých podlahových ohřívačů lze systém také namontovat přímo na ohřívač pomocí dodatečného montážního rámu.
Ochranná lišta krytu EOS je schválené bezpečnostní řešení vyhovující normám (podle EU 60335-2-53). Lze jej používat v saunových kabinách s dálkovým ovládáním nebo dálkovým ovládáním a snižuje riziko, že saunová kamna mohou být zapnuta v nebezpečném stavu (např. ručník na topném tělese).
Ochranná lišta krytu je vysoce doporučována jako bezpečnostní řešení, například při použití modulu WCI-01 Web App pro vzdálené ovládání sauny z chytrých telefonů / tabletů.
Kompatibilní se všemi řídicími jednotkami EOS a téměř všemi saunovými topidly.
Následující modely a velikosti systému jsou kompatibilní s ohřívači:
94.8870 - Typ 1 - 140 x 333 x 322 mm - EOS Moment W, Thermat W (Bi-O), ThermoTec W (S), Bi-O Tec W, 43FN, Euro, Organic W (Bi-O), Cubo (2, +, 2+, Avantgarde, Edge (Bi-O), Selection (Bi-O), Select FinnRock, Herkules / Stone S25 (pára), Mythos S35 / S45 (pára)
94,8875 – Typ 3 – 140 x 710 x 322 mm – EOS P1 (W, +), Herkules XL S50 (Vapor)
94.8876 - Typ 4 - 140 x 333 x 482 mm - EOS EuroMax, Bi-O Max, BlackRock, Herkules S60 (Vapor), Stone S60 (Vapor)
94.8878 – Typ 5 – 140 x 710 x 482 mm – EOS 34.G, Goliath, Herkules XL S120 (Vapor)
94.8879 - Typ 6 - 140 x 333 x 222 mm - EOS Picco W (Bi-O), M3 W, Filius W (Bi-O), Gracil (Bi-O), Gracil W (Bi-O)
Technical specification
- Záruka (rok) 2
Instrukce
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.