Tikkurila Supi Saunasuoja
Popis
Lak na stěny sauny Tikkurila Supi Saunasuoja. Nástroj na dřevěné povrchy ve vlhkých místnostech. Chrání před vlhkostí a nečistotami. Obsahuje složky proti plísním. Výrobek je obarven podle katalogu barev mořidel a laků Tikkurila. Obsahuje složky proti plísním. Výrobek je zařazen do emisní třídy M1. Stavební materiály a vnitřní vybavení vypouštějí do vzduchu v interiéru různé chemikálie a třída M1 je materiál s nízkými emisemi. Nářadí je vhodné pro použití na dřevěné, dřevovláknité nebo betonové povrchy. Zvláště vhodné pro pokrytí stěn a stropu parní komory, umývárny a šatny.
Vydatnost 8-12 m2 / l.
Schne za 30 minut. Další vrstvu lze aplikovat po 2-3 hodinách. Areál je možné využívat přibližně po 2 dnech. Povrch určený k natírání musí být čistý a suchý, s teplotou vzduchu vyšší než 5ºC a relativní vlhkostí nižší než 80%.
Příprava povrchu. Nové dřevěné povrchy: Setřete špínu a prach. Lehce navlhčete vodní sprchou, osušte a obrouste nerovné povrchy, setřete brusný prach.
Staré, špinavé nebo dříve natřené povrchy Supi Saunasoja: povrch omyjte Supi Saunapesu a velkým množstvím vody, nechte uschnout. V případě potřeby obruste a odstraňte brusný prach.
Povlak. Supi Saunasoja nejprve opatrně promíchejte, občas promíchejte, aby se barvy/vyrovnávací částice dobře promíchaly. V případě potřeby zřeďte vodou. Překryjte 2 vrstvami dřeva Supi Sauna Protect v podélném směru (v parní místnosti stačí jedna vrstva). Stěny sauny lze natírat a 50% ředit přípravkem Supi Saunasuoja, pokrývající 2 vrstvy. Při malování touto metodou zůstávají stopy štětce na povrchu minimální. Dřevěné povrchy v šatnách a umývárnách natřete 2 nátěry. Pro první vrstvu Supi Saunasuoja zřeďte asi 20% vody.
Vyzkoušejte produkt na malé dřevěné desce, abyste se ujistili, že má správný odstín. Konečný odstín závisí na druhu dřeva, jeho tvrdosti, jeho původní barvě a předchozím nátěru. Pokryjte celý povrch rovnoměrně najednou. Při práci s velkými plochami zakryjte několik desek najednou.
Před použitím saunu vyhřejte a jednou vyvětrejte. Péče o povrch V případě potřeby očistěte nejdříve 1 měsíc po natírání. Očistěte povrch Supi Saunapesu (poměr: 1-2 dl čističe s 5 litry vody). OCHRANA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ A LIKVIDACE ODPADU. Nevylévejte do kanalizace, vodních toků nebo půdy. Prázdné, suché obaly produktů a tekutý odpad zlikvidujte v souladu s místními předpisy. Chraňte před mrazem. Zabraňte kontaktu s pokožkou a očima. Vyvarujte se vdechování výparů.
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.