TMF Safari
Popis
Safari jsou první krbová kamna s tepelně akumulačními kameny z řady topidel TMF. Určeno pro 200 metrů krychlových vytápěné plochy.
Hlavním rysem krbových kamen Safari, který je odlišuje od ostatních topných kamen, je velké množství (až 220 kg) tepelně akumulačních kamenů nabitých a unikátní design, který je činí jedinečnými v ruském kamnářství.
Účinnost topného výkonu velkého množství nahřívaných kamenů je mimo otázku. Protože měrná tepelná kapacita kamenů je mnohem vyšší než u oceli a jejich celková teplosměnná plocha je obrovská. Kameny udržují teplo po dlouhou dobu, velmi dobře cloní silné tepelné záření kovové topeniště a mimořádně dobře ohřívají vzduch v místnosti přirozeným prouděním vzduchu přes síťovaný plášť.
Vlastnosti a výhody:
- Teplo akumulační kameny s nosností až 220 kg zajišťují efektivní vytápění místnosti
- Elegantní jedinečný design, lze instalovat do středu místnosti
- Pokročilé žebrování topeniště zvyšuje vyzařování tepla a zlepšuje tuhost kamen
- Vysoká dvířka topeniště umožňují maximálně naplnit kamna palivovým dřívím
- Vertikální umístění palivového dřeva zajišťuje rovnoměrné hoření a vysoký krásný plamen
- Hermeticky uzavřená litinová dvířka pro regulaci intenzity hoření
- Přívod ohřátého horního vzduchu, horní podpal je možný
- Foukání horkého vzduchu na sklo zabraňuje jeho zčernání kouřem.
- Kapacita vytápěné místnosti - 200 m3.
- Palivo - palivové dřevo.
- Objem pecí - 55 l.
- Výkon - 15 kW.
- Maximální délka dřeva - 450 cm.
- Minimální výška komína - 5m.
Technical specification
- Záruka (rok) 1
- Délka (mm) 548
- Rozměry šířka (mm) 510
- Rozměry výška (mm) 2380
- Průměr odvodu kouře (mm) 120
- váha (kg) 84
- Maximální délka palivového dřeva, (mm) 450
Instrukce
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.