Náhradní díly - topné elementy HELO
Popis
Topné články pro elektrické saunové kamna Helo. Topné články byly navrženy tak, aby vydržely intenzivní používání. Nevyhazujte staré saunové kamno, je možné je opravit! Prohlédněte si prosím naši nabídku topných článků.
Ohřívač:
EverReady, SKLE , SKSM, SA, Softhot, Fantasy, Saunatonttu , Pikkutonttu, Rondo , Ring Wall
SEPC 10 - 2,5 kW
SEPC 11 - 2,0 kW
SEPC 12 - 1,5 kW
SEPC 59 - 2,6 kW
SEPC 60 - 0,135 kW
SEPC 62 - 1,0 kW
SEPC 63 - 1,5 kW
SEPC 64 - 2,0 kW
SEPC 65 - 2,67 kW
SEPC 67 - 1 667 kW
SEPC 69 - 0,225 kW
SEPC 70 - 1,7 kW
SEPC 71 - 1,5 kW
SEPC 81 - 2,1 kW
SEPC 82 - 1,5 kW
SEPC 83 - 1,2 kW
SEPC 93 - 1,5 kW
SEPC 94 - 2,0 kW
SEPC 95 - 2,67 kW
SEPC 96 - 3,0 kW
SEPC 120 - 1,4 kW
SEPC 121 - 1,8 kW
SEPC 122 - 1,5 kW
SEPC 164 - 2,0 kW
SEPC 165 - 2,5 kW
SEPC 166 - 1,5 kW
SEPC 168 - 0,105 kW
SEPC 169 - 0,210 kW
SEPC 170 - 1,4 kW
SEPC 171 - 1,8 kW
SEPC 172 - 2,2 kW
SEPC 185 - 1,5 kW
SEPC 186 - 2,17 kW
SEPC 187 - 3,0 kW
SEPC 189 - 2,6 kW
SEPC 191 - 0,26 kW
SEPC 192 - 1,5 kW
SEPC 193 - 2 167 kW
SEPC 194 - 3,2 kW
SEPC 195 - 1,5 kW
SEPC 196 - 2 267 kW
SEPC 197 - 3,0 kW
SEPC 199 - 2 267 kW
SEPC 200 - 3,5 kW
SEPC 202 - 2,0 kW
SEPC 203 - 2,67 kW
SEPC 209 - 2 267 kW
SEPC 230 - 3,0 kW
SEPC 63 230V - 1,5 kW
SEPC 65B 230V - 3,0 kW
SEPC 65C 230V - 3,3 kW
SEPC 226A - 2 267 kW
SEPC 228A - 3,5 kW
SEPD 146 - 3,4 kW
Technical specification
- Záruka (rok) 2
- váha (kg) 2
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.