Teploměr a vlhkoměr HARVIA
                                                    -10%  
Kód produktu: SAS92300

Teploměr a vlhkoměr HARVIA

871.13 Kč 967.92 Kč
Ceny jsou uvedeny bez poštovného
ks.:
Dodací lhůta
Výrobek může mít mírně odlišný střih nebo barvu než na obrázku.

Termo-vlhkoměr HARVIA

Horizontální termohygrometr HARVIA se zaoblenými konci. Spolehlivý mechanický termohygrometr HARVIA vám umožní snadno sledovat teplotu a vlhkost v sauně. Termohygrometr HARVIA ve stylovém, klasickém stylu se dokonale hodí do designu každé sauny. Kvalita, spolehlivost a odolnost jejich výrobků jsou pro finskou společnost HARVIA důležité. Termohygrometr HARVIA má tedy 2letou záruku, takže během této doby lze nahlásit neočekávané poruchy.

Termohygrometr HARVIA je vzduchotěsný, bezpečný a odolný vůči vysokým teplotám a vlhkosti. Je vyroben ze dřeva, takže je velmi vhodný pro použití v sauně. Při výrobě tohoto termohygrometru byla dodržena doporučení, takže rozsah měření vlhkoměru je 0 - 100 % a teploměr je 120 stupňů.

Společnost HARVIA působí v oblasti saunových produktů již mnoho let, takže je spolehlivá a zaručuje vysokou kvalitu produktů. Termo-vlhkoměr HARVIA je považován za jeden z nejkvalitnějších produktů ve srovnání s konkurencí. S koupí produktů od této společnosti nikdy neuděláte chybu.

Teploměr - vlhkoměr je jedním z nejdůležitějších vybavení sauny. Vlhkoměr je určen k měření a sledování změn vlhkosti v místnosti a teploměr určuje teplotu. Obě tato zařízení jsou prostě nezbytná, pokud chcete v parní místnosti bezpečné a správné mikroklima. Vlhkost v místnosti musí být řízena podle teploty. Tato dvě zařízení spolu úzce souvisejí, takže se často prodávají jako jedno zařízení. To je velmi pohodlné, protože zabírá méně místa a vše je na jednom místě.

Jaké údaje ukazuje teploměr a vlhkoměr, aby bylo bezpečné navštívit parní lázeň?

Pokud je teplota v sauně okolo 100 - 110 stupňů, měl by vlhkoměr ukazovat vlhkost nižší než 35 %. V parní sauně je při teplotě 60 stupňů optimální vlhkost 85 %.

Správná instalace teploměru a vlhkoměru v sauně

Pro dosažení co nejpřesnějších údajů je vhodné umístit teploměr-vlhkoměr do výšky přibližně 1,6 metru. Optimální je instalace ve vzdálenosti 1,5 - 2 metry od dveří, topení a oken, protože zdroje chladu a tepla zkreslují přesnost údajů.

Doporučené úrovně vnitřní vlhkosti a teploty:

Ruská sauna. Teploměr a vlhkoměr by měl nejlépe ukazovat vlhkost vzduchu okolo 75 až 85 % a teplotu +60 až 70 stupňů;
Turecká lázeň (pára). Teploměr a vlhkoměr by měl ukazovat vlhkost 95 až 100 % a teplotu +70 až 100 stupňů;
Sauna. Optimální, když teploměr a vlhkoměr ukazuje 25 - 35% vlhkost a +100 - 110 stupňů tepla;
Toaleta. Teploměr a vlhkoměr musí ukazovat 90 - 100% vlhkost a +30 - 40 stupňů tepla;
Společenská místnost. Doporučuje se, aby údaje termo-vlhkoměru byly 30 - 60 % vlhkosti a +20 - 25 stupňů tepla.


Při správném poměru teploty a vlhkosti budou saunové procedury příjemné a prospěšné pro tělo.

 

KALIBRACE VLHKOMĚRU
Pokud se zdá, že údaj o vlhkosti na zařízení je nesprávný, lze jej kalibrovat pomocí známé referenční hodnoty vlhkosti a teploty.

  • Zabalte vlhkoměr do vlhkého ručníku,
  • nechte to asi 1 hodinu,
  • poté po jeho vyjmutí nastavte ukazatel na 100 % pomocí seřizovacího šroubu.

Samotná kalibrace nestačí k tomu, aby vlhkoměr ukazoval správné hodnoty. Přístroj by měl být instalován ve výšce přibližně 1,6 m. Pokud to jeho velikost dovolí, je nejlepší jej umístit 1,5–2 metry od dveří, oken a kamenných kamen. Blízké zdroje tepla nebo chladu mohou zkreslit hodnoty.

  • Záruka (rok) 2
  • země výroby Finsko
  • Hmotnost 0.4000

Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.

Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.

Doručení je vždy k dispozici.

Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.

Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.

Doba dodání na webu je přibližná.

Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.

Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.

NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.


Ceny doručení domů

Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.

Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).

Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.

Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.

 

Sběr zboží

Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.

Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.

Vrácení zboží

U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.

Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:

1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.

2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.

3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]

NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.

Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.

Související produkty

Podobné produkty