Difuzér a směsi esenciálních olejů - Mint life set
Popis
Kolekce Mint Life je příležitostí povznést se nad každodennost a vytvořit pohodlí ve svém prostředí, přičemž bere v úvahu jak aromaterapeutické vlastnosti každého esenciálního oleje, tak notu intenzity každé vůně.
Vonné směsi esenciálních olejů vznikají na principu tří not. Vrchní tón je cítit ihned po otevření lahvičky. Sekundární se rozvine asi po půl hodině. Základní - za pár hodin. Tato nota je základem směsi, je to těžká, silná vůně, která má na člověka různé psychické účinky (vzrušuje, uklidňuje, uvolňuje). Většina vůní používaných k vytvoření základního tónu jsou afrodiziaka.
Aroma difuzéru a esenciálních olejů - Mint Life Set:
Svrchní tóny - intenzita aromatických bylin a ovocných slupek:
- Tymiánový esenciální olej – dokáže stimulovat duševní činnost, pomáhá rychleji se zotavit po psychické únavě.
- Grapefruitový esenciální olej – může být tonikum, revitalizace, zlepšení nálady a regulace chuti k jídlu při hubnutí.
Střední tón, tón divokého květu:
- Levandulový esenciální olej – dokáže vyrovnat energii, když jsme vzrušení, přepracovaní
Základní poznámka - jehličnaté dřevo:
- Borovicový esenciální olej – dokáže revitalizovat, obnovit sebevědomí a stimulovat mužnost.
Složení: hliněný difuzér, čtyři 100% přírodní esenciální oleje po 10 ml: tymián, levandule, grapefruit a borovice.
Pomocí difuzéru: na povrch hliněného bloku nalijte 2-3 lžíce vody a 1-2 kapky esenciálního oleje. Přidáním více esenciálního oleje bude vůně intenzivnější. Difuzér odpařuje esenciální oleje přirozeně, stejně jako se odpařují tekutiny při pokojové teplotě. Hliněný difuzér absorbuje esenciální olej a zabraňuje jeho rozlití, takže nepoškozuje povrchy a je mimo dosah dětí. Na rozdíl od elektrických difuzérů je hliněný aromaterapeutický difuzér zcela bezpečný pro použití v jakékoli místnosti.
Pokud chcete neutralizovat všechny pachy difuzéru a nakapat nové esenciální oleje - blok plně ponořte na pár minut do horké vody a po vyjmutí nechte zaschnout.
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.