Esenciální olej Abies sibirica, 10 ml
Popis
Esenciální olej sibiřské jedle je rostlinná vůně získaná parní destilací 100% jehličí Abies sibirica (Pinaceae), větviček a drcených mladých výhonků. Tento olej má svěží, dřevitou vůni, která je ideální pro tonizaci a relaxaci.
Jak používat:
- Pro aromatickou koupel: Do 100 l vody přidejte 6-7 kapek éterického oleje sibiřské jedle. Koupel obohacená o tento esenciální olej umožní vašemu tělu ponořit se do přirozené a svěží vůně lesa. Jelikož jsou silice ve vodě nerozpustné, je vhodné je před přidáním do koupele smíchat se lžící medu. Koupel s obsahem tohoto esenciálního oleje vám dodá osvěžení a energii zejména po náročném dni. Nejlepší teplota vody je 36-37°C.
- Na masáž: Esenciální olej ze sibiřské jedle se skvěle hodí k masáži, protože stimuluje krevní oběh a uvolňuje svalové napětí. Přidejte 6-7 kapek tohoto oleje do 20 g (2 polévkové lžíce) mastného oleje. Masáž sibiřskou jedlí nejen pomáhá relaxovat, ale také tonizuje tělo a zvedne náladu. Pamatujte, že esenciální oleje by měly být aplikovány na tělo pouze zředěné! Nejlepší je použít nejprve za studena lisovaný olivový olej.
- Do sauny: Esenciální olej ze sibiřské jedle se skvěle hodí pro saunové procedury. Do 10 l horké vody, ve které jsou ručníky namočené, přidejte 10-15 kapek oleje. Obohatí vzduch sauny o svěží lesní vůni, která nejen dodá klid, ale také tonizuje a stimuluje dýchání. Tento olej napomáhá k hlubší relaxaci a posiluje imunitní systém, takže je skvělou volbou po náročných dnech v chladném i teplém období. Důležité: Nikdy nelijte olej přímo na horké kameny, protože esenciální oleje jsou vysoce hořlavé.
Užijte si aromatické koupele, masáže a saunové procedury s pečlivě vybranými esenciálními oleji. Esenciální olej sibiřská jedle je ideální pro ty, kteří hledají přirozený klid a obnovu energie.
Technical specification
- Kapacita 10 ml
- země výroby Litva
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.