Eukalyptový esenciální olej, 10 ml
Popis
Eukalyptový esenciální olej – 100% přírodní eukalyptový olej (Eucalyptus globulus), extrahovaný parní destilací z větviček a mladých výhonků dřeva. Tento olej má silné, pronikavé aroma, které připomíná kafr, se sladkou dřevitou dochutí. Osvěžuje, stimuluje a podporuje bdělost, takže je ideální pro použití na těle i na duchu.
Jak používat:
- Aromatické koupele: Eukalyptový esenciální olej dodává energii a tóny. Chcete-li se ponořit do osvěžující a omlazující koupele, přidejte 12-14 kapek tohoto éterického oleje do 100 l teplé vody. Vzhledem k tomu, že éterické oleje se ve vodě nerozpouštějí, je nejvhodnější je před nalitím do koupele smíchat se lžící medu. Doporučená teplota vody je 36-37°C, aby se olej neodpařoval příliš rychle. To vám pomůže uvolnit se a uniknout každodennímu stresu.
- Na masáž: Eukalyptový olej je skvělou volbou na masáže, protože zlepšuje krevní oběh a snižuje napětí. Pro účinnou masáž přidejte 14-20 kapek eukalyptového oleje do 20 g (2 polévkové lžíce) mastného oleje. Je to skvělý způsob, jak oživit únavu po dlouhém dni v práci a dodat tělu energii. Masáž s eukalyptovým esenciálním olejem také snižuje stres a dodává tělu pocit lehkosti.
- V sauně: Eukalyptový esenciální olej je skvělou volbou pro saunové rituály. Do 10 l horké vody, ve které jsou ručníky namočené, přidejte 15-20 kapek oleje. Hřejivá pára a svěží vůně eukalyptu mají úžasně relaxační účinek a jsou ideální pro osvěžení po dlouhém dni. Důležité: nikdy nenanášejte olej přímo na horké kameny, protože esenciální oleje jsou vysoce hořlavé.
Eukalyptový olej je perfektní na ucpaný nos nebo nachlazení, protože jeho vůně otevírá dýchací cesty a dodává pocit lehkosti. Je také prospěšný pro pokožku, snižuje zánět a tonizuje ji.
Technical specification
- Kapacita 10 ml
- země výroby Litva
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.