Levandulový esenciální olej, 10 ml
Popis
Levandulový esenciální olej je 100% Lavandula angustifolia L., extrahovaný parní destilací z kvetoucích nať, stonků a listů levandule. Vůně tohoto oleje je jemná, květinová a uklidňující, ideální pro uvolnění těla i mysli.
Jak používat:
- Aromatické koupele: Levandulový esenciální olej je ideální pro aromatické koupele, které poskytují relaxaci a klid. Do 100 l horké vody přidejte 5-9 kapek oleje. Vzhledem k tomu, že silice jsou ve vodě nerozpustné, je vhodné je před nalitím do koupele smíchat se lžící medu. Doporučená teplota vody je 36-37°C, aby se olej neodpařoval příliš rychle. Tato koupel poskytne hlubokou relaxaci tělu i mysli, pomůže snížit stres a napětí, navodí uklidňující a jemnou atmosféru.
- Pro masáž: Pro zlepšení krevního oběhu a snížení napětí přidejte 9-10 kapek levandulového esenciálního oleje do 20 g (2 polévkové lžíce) mastného oleje. Je to skvělý způsob, jak provést uklidňující a relaxační masáž, která nejen sníží únavu, ale také zlepší stav pokožky a emoční rovnováhu. Pamatujte, že esenciální oleje by měly být aplikovány pouze zředěné! K naředění se doporučuje použít nejprve za studena lisovaný olivový olej. Tato masáž dodá vašemu tělu i mysli klid a relaxaci a vůně levandule ještě umocní pozitivní emoce.
- V sauně: Levandulový esenciální olej je perfektní pro saunové procedury. Do 10 l horké vody, ve které jsou ručníky namočené, přidejte 10-15 kapek oleje. Jeho jemná vůně umocní potěšení ze sauny a pomůže uvolnit stres a napětí. Důležité: nikdy nelijte olej přímo na horké kameny, protože esenciální oleje jsou vysoce hořlavé.
Levandulový esenciální olej je skvělou volbou pro relaxaci, rovnováhu a klid. Jeho uklidňující vlastnosti vám pomohou dosáhnout hluboké relaxace a pohody v saunách, koupelích a při masážích.
Technical specification
- Kapacita 10 ml
- země výroby Litva
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.